0:0
(w)
16.11
(d)

2:1
(d)
23.11
(w)

1:2
(w)
30.11
(d)

17.08
(d)
29.02
(w)

21.08
(w)
07.03
(d)

24.08
(w)
14.03
(d)

31.08
(d)
21.03
(w)

07.09
(w)
28.03
(d)

14.09
(d)
04.04
(w)

21.09
(w)
11.04
(d)

28.09
(w)
18.04
(d)

05.10
(w)
25.04
(d)

13.10
(d)
02.05
(w)

19.10
(w)
09.05
(d)

26.10
(d)
16.05
(w)

02.11
(w)
23.05
(d)

09.11
(d)
30.05
(w)
GKS Jastrzębie
Strona główna
Terminarz
Tabela
Kadra
Statystyki
Puchar Polski
Galeria zdjęć
Stadion
Wiadomości
Kontakt
Historia
Historia
Poprzednie sezony
Statystyki
Najlepsi Strzelcy
1
Kamil Adamek
1
Dawid Gojny
1
Damian Tront
1
Adam Wolniewicz
Pełne statystyki zawodników
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Użytkowników Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 1,592
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: ~benus800
Kolejny konkurs Warki - Piłki z podpisami zawodników GKS Jastrzębie
KibiceRegulamin sprzedaży premiowej piwa WARKA, o nazwie:
”Promocja konsumencka w supermarketach i hipermarketach– listopad - grudzień 2007”
I. Organizator i czas trwania promocji
1. Organizatorem promocji „Promocja konsumencka w supermarketach i hipermarketach listopad - grudzień 2007” jest Grupa Handlowa Spółka z o.o., z siedzibą w Żywcu, ul. Browarna 88 o kapitale zakładowym w wysokości 12.550.000, -zł posiadający numer identyfikacji podatkowej 553-219-87-03 zwanym dalej organizatorem.
2. Promocja trwa od dnia 25 listopada 2007 roku do 27 grudnia lub do wyczerpania zapasu nagród w promocji.
3. Grupa Handlowa Sp. z o.o. oświadcza, że działa w kooperacji i na zlecenie Grupy Żywiec S.A., która wyraża wolę organizowania promocji za pośrednictwem Grupy Handlowej przy zastrzeżeniu warunków określonych w regulaminie promocji.
II. Zasady i warunki uczestnictwa w promocji
1. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży piwa marki Warka w punktach sprzedaży supermarketów i hipermarketów w regionie Śląskim.
2. Uczestnikiem promocji może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, która kupuje piwo marki Warka jako konsument w rozmienieniu art. 221 Kodeksu cywilnego za wyjątkiem: pracowników i przedstawicieli Organizatora, Grupy Żywiec S.A. oraz, agencje reklamowe współpracujące z Oragnizatorem jak i z GŻ. oraz członków ich rodzin. Pod pojęciem członków najbliższej rodziny rozumie się: małżonków, wstępnych, zstępnych, rodzeństwo oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
3. Lista punktów sprzedaży w których prowadzona jest promocja znajduje się na stronie wwww warka.com.pl
4. Promocja jest prowadzona w Punktach Sprzedaży Supermarketów i Hipermarketów na teranie regionu Śląskiego w każdym Punkcie Sprzedaży, przy półkach z piwem marki Warka znajdzie się plakat z mechanizmem promocji, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
5. W Promocji przewidziano 215 nagród, każda w postaci Piłek z podpisami piłkarzy następujących klubów – GKS Jastrzębie lub Ruch Chorzów lub Zagłębie Sosnowiec lub GKS Katowice lub Piast Gliwice lub Odra Wodzisław lub GKS Tychy
6. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest jednorazowy zakup 48 jednostek w opakowaniu typu butelka 0,5l, 0,65l i puszki 0,5l piwa marki Warka w trakcie trwania promocji w Punktach Sprzedaży Supermarketów i Hipermarketów na terenie regionu Śląskiego.
7. Każdy konsument dokonujący zakupu na zasadach opisanych w p. 5 otrzyma nagrodę zwaną piłką nożną z podpisami piłkarzy następujących klubów – GKS Jastrzębie lub Ruch Chorzów lub Zagłębie Sosnowiec lub GKS Katowice lub Piast Gliwice lub Odra Wodzisław lub GKS Tychy

III. Odbiór i przekazanie nagród.
1. Przekazania nagród do punktu sprzedaży dokonają pracownicy organizatora promocji.
2. Warunkiem odebrania nagrody jest przedstawienie w punkcie sprzedaży w którym prowadzona jest promocji paragonu potwierdzającego zakup o którym mowa w pkt 5 oraz potwierdzenie odebrania nagrody własnoręcznym podpisem na protokole odbioru nagrody.
3. Konsument otrzymana nagrodę za zakupioną ilość piwa.
4. .Nagrody w promocji nie mogą być wymieniane na ekwiwalent pieniężny.
5. Nagrodzonym nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagrody
6. Rozliczenia promocji sporządzone na obowiązujących drukach (potwierdzenia przekazania nagród w punkcie sprzedaży) będą przechowywane w Biurze Grupy Handlowej.
IV. Reklamacje.
1. Reklamacje, co do przebiegu promocji można składać wyłącznie na piśmie, listem poleconym pod adresem: Grupa Handlowa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7a, 02-366 Warszawa. Forma pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem nieważności.
2. Reklamacje, mogą być składane przez cały czas trwania promocji i również po jego zakończeniu jednak nie później niż do dnia 7 stycznia 2008 r. . Przy przesyłaniu reklamacji drogą pocztową dla oceny zachowania terminu decyduje data stempla pocztowego. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko oraz dokładny adres Uczestnika Promocji, a także dokładny opis i powód reklamacji oraz podpis Uczestnika Promocji.
4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dotarcia reklamacji pod wskazany adres.
5. Reklamacje będzie rozstrzygała Komisja powołana przez Organizatora.
6. Uczestnik zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, na adres podany w reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.

V. Odpowiedzialność organizatora.

1. Wszystkie spory wynikłe z tytułu niewykonania lub nierzetelnego wykonania zobowiązań związanych z niniejszą promocją będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy według siedziby Organizatora
2. Skierowane przez uczestnika sprawy na drogę sądową jest dopuszczalne po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej, opisanej w części IV Regulaminu.
3. W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego

VI. Postanowienia końcowe.

1. Biorąc udział w promocji uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na wszystkie zasady promocji zawarte w niniejszym regulaminie.
2. Regulamin niniejszej promocji dostępny jest w biurze Organizatora, Grupa Handlowa Sp. z o.o. ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7a, 02-366 Warszawa i może być przesłany pocztą pod warunkiem przesłania należycie zaadresowanej koperty zwrotnej.
3. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian postanowień Regulaminu i warunków promocji w każdym czasie o ile nie pogorszą one warunków uczestnictwa w Konkursie
4. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego regulaminu.
5. Jako że wartość nagród w niniejszej sprzedaży premiowej jest mniejsza niż 760 PLN, organizator na podstawie art.21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26.07.1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.z 2000r. nr 14 poz.176 z późn.zm) zwolniony jest z obowiązku pobrania
i odprowadzania zaliczek na poczet w.w. podatku.

Black Hawk dnia grudzień 04 2007 13:50:07 · Drukuj
Dołącz do nas na Facebooku

JasNet
Najnowsza galeria zdjęć
Ostatni mecz
25 sierpnia 2019, Grodzisk Wlkp., 16:00
Warta Poznań - GieKSa 1:1 (0:0)
1:0 Robert Janicki '79 (k)
1:1 Adam Wolniewicz '90 (k)
Następny mecz
31 sierpnia 2019, Jastrzębie Zdrój, 19:00
GieKSa - Odra Opole
6. kolejka - 24-26.08.2019
25.08 Warta - GieKSa 1:1
24.08 Odra - Radomiak 0:0
24.08 Chrobry - Stomil 0:0
24.08 Podbeskidzie - Olimpia 2:1
25.08 Chojniczanka - Puszcza -:-
25.08 Wigry - Nieciecza -:-
25.08 Zagłębie - Tychy 1:2
25.08 Sandecja - Bełchatów -:-
26.08 Stal Mielec - Miedź -:-
Pełny terminarz
Tabela I ligi
1. Warta Poznań 5 12 8:4
2. GKS Bełchatów 5 10 8:2
3. Miedź Legnica 5 10 7:3
4. Stal Mielec 5 10 8:7
5. Bruk-Bet Nieciecza 5 9 7:3
6. Stomil Olszyn 5 9 5:6
7. Wigry Suwałki 5 8 6:5
8. Podbeskidzie 5 7 7:5
9. Zagł. Sosnowiec 5 7 4:4
10. Chojniczanka 5 7 7:8
11. Puszcza N. 5 7 3:4
12. Radomiak 5 7 6:9
13. GKS Tychy 5 6 6:6
13. Ol. Grudziądz 5 6 10:9
15. GKS Jastrzębie 5 6 6:6
16. Sandecja N. Sącz 5 6 4:7
17. Odra Opole 5 1 1:7
18. Chrobry Głogów 5 0 2:14
Pełna tabela